eprintid: 28731 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/87/31 datestamp: 2019-03-29 13:49:21 lastmod: 2019-03-29 13:55:30 status_changed: 2019-03-29 13:49:21 type: article metadata_visibility: show title: Принцип наступності у міжпредметних зв’язках біології з науками природничо-математичного циклу language: ukraine abstract: Реформування загальної середньої освіти передбачає реалізацію принципів гуманізації шкільної практики, її демократизацію, методологічну переорієнтацію навчального процесу на комплексний розвиток особистості учня, формування його основних компетентностей. Сучасна освіта повинна сприяти вихованню випускника – патріота, інноватора, який уміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями [3]. З огляду на це, важливого значення для формування цілісної наукової картини світу, ключових і предметних компетентностей набуває принцип наступності. На підставі компетентнісного підходу знання мають бути не багажем «про всяк випадок», а ключем до розв’язання проблем, забезпечення успішної самореалізації в соціумі, облаштування особистого життя. Сьогодні неможливо навчити дитину всього, значно важливіше сформувати в неї потребу в неперервній освіті [5]. creators_name: Хрипун, І. В. creators_name: Шевчук, Л. М. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. publisher: Житомир: Вид-во «Євенок О.О.» pagerange: 167-170 refereed: TRUE referencetext: 1. Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – С. 227. 2. Кухта А. М. Шляхи забезпечення наступності в організації навчальної роботи : автореф. дис. … канд. пед. наук. – К., 1969. – 28 с. 3. Концепція НУШ // Режим доступу до ресурсу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf – Назва з екрану. 4. Ключові зміни в оновлених навчальних програмах 5-9 класів // Режим доступу до ресурсу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/klyuchovi-zmini-v-onovlenix-navchalnix-programax-5-9-klasiv.pdf – Назва з екрану. 5. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія 5-9 класи. // Режим доступу до ресурсу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas – Назва з екрану. citation: Хрипун, І. В., Шевчук, Л. М. (2018) Принцип наступності у міжпредметних зв’язках біології з науками природничо-математичного циклу. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. с. 167-170. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28731/1/%D0%A5%D1%80%D0%B8%D0%BF%D1%83%D0%BD%20%D0%86.%D0%92._%20%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9B.%D0%9C._167-170.pdf