eprintid: 28749 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/87/49 datestamp: 2019-03-31 12:33:44 lastmod: 2019-03-31 12:33:44 status_changed: 2019-03-31 12:33:44 type: teaching_resource metadata_visibility: show title: Постнеклассические рубежи педагогики будущего: учебное пособие language: russian abstract: Навчальний посібник, що має міждисциплінарний характер, присвячено опису декількох десятків як відомих, так і невідомих фахівцям найбільш ефективних систем розвитку людини, що відображають сутність педагогіки майбутнього, підходи до якої намічені в постнекласичної педагогіці, яка розвивається швидкими темпами. У навчальному посібнику зведені воєдино присвячені проблемі розвитку людини дослідження автора, які охоплюють кілька десятків книг і кілька сотень статей. Перший розділ присвячений складним міждисциплінарним теоретико-методологічним аспектам постнекласичної педагогіки й освіти. Другий розділ містить опис систем розвитку людини, які відображають сутність нової постнекласичної парадигми освіти і педагогіки. keywords: The manual, having an interdisciplinary character, is devoted to describing known and unknown to educational specialists several dozen of the most effective human development systems reflecting the essence of the pedagogy of the future, approaches to which are outlined in fast-paced post-non-classical pedagogy. The textbook summarizes the author’s research on the problem of human development, which covers several dozen books and several hundred articles. The first section is devoted to the most complex interdisciplinary theoretical and methodological aspects of post-non-classical pedagogy and education. The second section contains a description of human development systems that reflect the essence of the new post-non-classical paradigm of education and pedagogy. The third section includes the author's systems of human development. learntype: lecture semdensity: veryhigh creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2019 date_type: published publisher: Koob publications referencetext: Возна Л.Ю., О.В.Вознюк, І.Г.Грабар Синергетика економічних феноменів // Вісник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Економічні науки. – 2002. – № 3. – С. 194-206. Вознюк А.В. Концептуализация холистической педагогической парадигмы // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.16396, 27.02.2011 [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.trinitas.ru/rus/doc/0016/001c/00161805.htm Вознюк О.В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика : монографія / О.В. Вознюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2012. – 708 с. Вознюк А. В. Как возможен синтез знаний: монография. – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2016. – 878 с. – С. 253-280; 821-840 Url http://eprints.zu.edu.ua/21842/ Вознюк А. В. Антропологическая акмеология // Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Вип. 84. – Житомир-Київ, 2015. – С. 68-77. Вознюк А. В. Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты. – Житомир: Рута, 2016. – 622 с. URL: http://www.klex.ru/l4c Вознюк А. В. Сказочно-метафорическая концепция обучения как современная образовательная постнеклассическая парадигма [Электронный ресурс] / А. В. Вознюк // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17719, 04.11.2012. – Режим доступа: http://www.trinitas.ru/rus/doc/0016/001c/00162017.htm Вознюк А. В. Человеческая личность как трансцендентальная сущность (постнеклассический контекст) // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17792, 18.12.2012 Вознюк А. Теория управляемого хаоса // Модернізація соціогуманітарного простору: історичний досвід, виклики та перспективи: Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. 14-15 травня 2015 р. – ТОВ Нілан-ЛТД, 2015. – C. 277-283. Вознюк А. В. Как возможен синтез знаний: монография. – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2016. – 878 с. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://eprints.zu.edu.ua/21842/ Вознюк А. В. Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты. – Житомир: Рута, 2016. – 622 с. URL: http://www.klex.ru/l4c Вознюк А. В. Система аксиом педагогики и образования: монография / Вознюк А. В. – Житомир: Lambert Academic Publlishing, 2018. – 160 с. Вознюк А.В. Интегральная концепция соматического и духовного здоровья личности: монография / под ред. А. А. Дубасенюк. – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2013. – 716 с. Вознюк А.В. Ноосферно-резонансная педагогика. – Житомир: Koob publications, 2019. – 159 с. Вознюк А.В. Педагогика осознанных сновидений и нулевых состояний. – Житомир: Koob publications, 2019. – 155 с. Вознюк А.В. Пошаговая технология обоснования ноосферно-синергетической парадигмы образования // »Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.18167, 01.09.2013 Вознюк А.В. Универсальная модель психотерапии: монография. – Житомир, 2017. – 145 с. URL http://eprints.zu.edu.ua/25669/ Вознюк А.В. Философские, естественнонаучные, психолого-педагогические алгоритмы эстетического творчества. – Житомир, 2017. – 77 с. http://www.klex.ru/mcr Вознюк А.В. Главная загадка самосознания. – Житомир: Koob publications, 2018. – 164 с. URL: http://www.klex.ru/pd5 Вознюк А.В. Изменение традиционной парадигмы преподавания точных дисциплин: от мифа и сказки к подлинному пониманию вселенной // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия педагогика, психология. – 2010. – № 2 (2). – С. 32-36. Вознюк А.В. Информационная концепция здоровья личности // Акмеология 2013. Методологические и методические проблемы. Выпуск 22 / Под ред. Н.В. Кузьминой, Е.Н. Жариновой. – СПб.: Из-во "Центр стратегических исследований", 2013. – С. 37-46. Вознюк А.В. К вопросу об обосновнии холистической парадигмы образования // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия педагогика, психология. – 2010. – № 3 (3). – С. 34-41. Вознюк А.В. Как возможна акмеология: монография. – Житомир: Koob publications, 2018. – 306 с. Вознюк А.В. Механизмы актуализации самосознания. – Житомир: Koob publications, 2018. – 172 с. URL: http://www.klex.ru/pfx Вознюк А.В. Мифы современного образования // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17550, 23.06.2012 Вознюк А.В. Моделирование реальности возможно. – Житомир: Koob publications, 2019. – 140 с. Вознюк А.В. Новая парадигма дошкольного образования: монография. – Житомир, 2017. – 254 с. http://eprints.zu.edu.ua/26870/ Вознюк А.В. Новая парадигма образования: достижение акме средствами синергетики // О.В. Вознюк // Проблемы университетского образования. Компетентностный подход в образовании: сборник материалов IV Всероссийской научно-методической конференции. Тольятти, 10-11 декабря 2009 г. В 3-х т / под общ.рд. Г.Н. Тарасовой. – Тольятти: ТГУ, 2009. – Т.1. – С. 43-48. Вознюк А.В. Новая парадигма психокоррекционной работы с "детьми солнца" и "детьми дождя" // Актуальные проблемы начального, дошкольного и специального образования в условиях модернизации / под. ред. Т.Ю.Макашиной, О.Б. Широких. – Государственный социально-гуманитарный університет. – Коломна. – ГСГУ, 2015. – С. 267-273. Вознюк А.В. Новое понимание дошкольного воспитания // Актуальные проблемы начального, дошкольного и специального образования в условиях модернизации / под ред. Т. Ю. Макашиной, О. Б. Широких. – Государственный социально-гуманитарный университет. – Коломна: ГСГУ, 2017. – С. 21-25. Вознюк А.В. Новые рубежи познания реальности: монография. – Житомир: Koob publications, 2018. – 248 с. Вознюк А.В. О трансцендентальной природе человеческого "Я" как целостности / А. В. Вознюк // Totallogy-XXI. Постнекласичні дослідження / ЦГО НАН України. – К., 2002. – Вип. 7. – С. 233-252. Вознюк А.В. Общая теория влияния как методология управления и педагогика жизненных фактов: монография. – Житомир, 2017. – 1828 с. Вознюк А.В. Одаренный ребенок и вредные привычки // Одаренный ребенок. Научно-практический журнал. – 2011. – № 2. – С. 146-152. Вознюк А.В. Основные аспекты синергетической парадигмы образования / А. В. Вознюк, В. Г. Калашников // Наука і освіта – 2005 : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2005. – Том 37 : Стратегічні напрями реформування системи освіти. – С. 21-22. Вознюк А.В. Парадигма целостности современного естествознания // Totallogy-XXI. Постнекласичні дослідження. – №27. – Київ: ЦГО НАН України. – 2012. – 363 с. – С. 235-249. Вознюк А.В. Педагогическая синергетика // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17651, 05.09.2012 Вознюк А.В. Педагогическая синергетика: монография. – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2012. – 812 с. Вознюк А.В. Педагогическая теория ноосферного образования // Ноосферное образование в евразийском пространстве. Том восьмой: Ноосферное образование как механизм становления Ноосферной России: коллективная научная монография / Под науч. ред. вице-президента ПАНИ А.И. Субетто. – СПб.: Астерион, 2018. – 588 с. – С. 66-173. Вознюк А.В. Проект исследования сознания / самосознания. – Житомир: Koob publications, 2018. – 126 с. Вознюк А.В. Процесс достижения акме как фазовое (критическое) явление: постановка проблемы // Акмеология 2011. Методологические и методические проблемы / Под ред.Н.В. Кузьминой, Е.Н. Жариновой. – СПб.: Из-во НУ "Центр стратегических исследований", 2011. – С. 57-65. Вознюк А.В. Психолого-педагогические и философские основания коммунистического сознания // »Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17483, 26.05.2012 Вознюк А.В. Синергетические основания Третьей всемирной теории М. Каддафи / А. В. Вознюк, В. Г. Калашников // ХХІ століття: Альтернативні моделі розвитку суспільства. Третя світова теорія : матеріали другої міжнар. наук.-практ. конф. – К. : Фенікс, 2003. – С. 12-16. Вознюк А.В. Сказка ложь, да в ней намек… // Образование личности. – 2012. – №4. – С. 78-87. Вознюк А.В. Сможет ли педагогика жизненных фактов решить проблемы современного образования? // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.25213, 24.02.2019 ISSN 2618-9968 Вознюк А.В. Универсальная синергетическая парадигма развития: выводы и перспективы // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17681, 08.10.2012 Вознюк А.В. Философский, психологический и сакральный смыслы системного кризиса человеческой цивилизации: монография. – Житомир, 2017. – 197 с. http://www.klex.ru/mq4 Вознюк А.В. Фундаментальные и прикладные основания общинного / соборного устройства Вселенной. – Житомир: Koob publications, 2018. – 274 с. URL: http://www.koob.ru/voznyuk/ustroystva_vselennoy Вознюк А.В. Фундаментальные смыслы человеческой жизни и методики их реализации. – Житомир, 2017. – 106 с. http://www.klex.ru/mmy Вознюк А.В. Ценности современной цивилизации: аксиологические основания Homo sapiens: монография. – Житомир, 2017. – 142 с. http://www.klex.ru/meg Вознюк А.В. Язык как дом бытия, картина мира и инструмент мышления человека: монография. – Житомир, 2017. – 252 с. http://www.klex.ru/n99 Вознюк А.В. Универсальная модель психотерапии: монография. – Житомир, 2017. – 145 с. Вознюк А.В. Главные аспекты общей теории влияния: монография. – Житомир: LAP, 2017. – 116 с. Вознюк А.В. Общая теория влияния как методология управления и педагогика жизненных фактов: монография. – Житомир, 2017. – 1828 с. Вознюк А.В. Педагогическая синергетика: монография / А.В. Вознюк . – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2012. – 812 с. http://eprints.zu.edu.ua/9545/ Вознюк А.В. Фундаментальные и прикладные основания общинного / соборного устройства Вселенной. – Житомир: Koob publications, 2018. – 274 с. Вознюк А.В., Дубасенюк А.А. Синергетический характер воспитательной системы А.С.Макаренко // Воспитание человека – дело счастливое и посильное: материалы Международных социально-педагогических чтений, посвященных 125-летию Антона Семеноваича Макаренко (22 марта 2013 года) – под. Ред. Л.В.Мардакаева. – М.: Изд-во РГСУ, 2013. – С. 434-440. Вознюк А.В., Интегральная концепция соматического и духовного здоровья личности // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.18113, 26.07.2013 Вознюк А.В., Интегральная концепция соматического и духовного здоровья личности // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.18113, 26.07.2013 Вознюк А.В., Педагогика альтернатив // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.22633, 20.10.2016 Вознюк А.В., Теория человеческой агрессивности. – Житомир: Koob publications, 2018. – 294 с. Вознюк О. В. Синергетична парадигма креативної педагогіки // Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи : монографія / за ред. Н. В. Гузій ; Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 3-22. Вознюк О. В. Синергетичний підхід до вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / О. В. Вознюк // Педагогічна синергетика: ґенеза, теорія і практика : Монографія. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – 708 с. – С. 504–529. – Режим доступу: http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/http_didactics_ucoz_ua_load_ materiali_1/voznjuk_o_v_sinergetichnij_pidkhid_do_vivchennja_inozemnikh_mov/1-1-0-152 Вознюк О. В. Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття) : автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01. "Загальна педагогіка та історія педагогіки" / О.В. Вознюк. – Житомир, 2009. – 22 с. Вознюк О. В. Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття) : дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Вознюк Олександр Васильович. – Житомир, 2009. – 290 с. Вознюк О. Синергетичне зближення науки та релігії // Міждисциплінарний журнал "Паддхаті" / 2013 - Випуск №3 // http://7promeniv.com.ua/naukovi-doslidzhennia/mizhdystsyplinarnyi-zhurnal/217-2013-vipusk-3/1161-oleksandr-vozniuk-synerhetychne-zblyzhennia-nauky-ta-relihii.html Вознюк О. В. Нова постнекласична парадигма мистецької освіти / О. В. Вознюк // Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький ТОВ Поліграфіст, 2016. – Вип. 5. – С. 8–14. Вознюк О. В. Основні аспекти постнекласичної педагогіки / О. В. Вознюк // Проблеми освіти : наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2015. – №. 85. – Спецвипуск. – С. 21–31. Вознюк О. В. Педагогіка життєвих фактів як новий напрям педагогіки та потужний ресурс освіти дорослих // Андрагогічний вісник. – Випуск 9. – Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. – Житомир, 2018. – С. 59-77. Вознюк О. В. Постнекласичне розуміння досягнення освітніх цілей / О. В. Вознюк // Матеріали науково-практичної конференції з міжародною участю "Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи", Житомир, 15-16 жовтня 2015 р. / за ред. В. Й. Шатила. – Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2015. – С. 37–43. Вознюк О. В. Постнекласичний етап розвитку освіти і педагогіки / О. В. Вознюк // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів". – К. : ун-т ім. Б. Гринченка, 2015. – С. 49–58. Вознюк О.В. До проблеми побудови синергетичної концепції освіти / О. В. Вознюк // Актуальні проблеми професійної освіти та стратегії розвитку : зб. наук. праць учасників Всеукр. наук.-практ. конф. "Тенденції розвитку професійно-педагогічної освіти в Україні і за кордоном". – Житомир, 2006. – С. 36-38. Вознюк О.В. До проблеми побудови синергетичної педагогіки / О. В. Вознюк // Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в системі неперервної системи : наук.-метод. зб. / за ред. проф. М. М. Заброцького. – К.; Житомир : ЖОІППО, 2007. – С. 176-179. Вознюк О.В. Проблема раціоналізації ірраціонального, імовірнісного аспекту реальності / О. Вознюк, М. Козловець // SENTENTIAE : наук. праці Спілки дослідників модерної філософії : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конф. "Випадковість в сучасному світі: діалог науки, релігій, культур", 2 лют. 2007 р. – Вінниця, 2007. – Спецвип. № 1 : Випадковість в сучасному світі: діалог науки, релігій, культур. – С. 115-125. Вознюк О.В. Теоретико-методологічні та технологічні аспекти педагогічної системи А.С. Макаренка у контексті глобальних проблем сучасної освіти // Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття / за ред. О.А. Дубасенюк: монографія. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – С. 72-104. Вознюк О.В. Системна криза сучасної освіти та педагогічні міфи // Міждисциплінарний журнал Паддхаті 2012 - Випуск №11 // https://7promeniv.com.ua/naukovi-doslidzhennia-v/mizhdystsyplinarnyi-zhurnal/158-2012- Вознюк О.В., Кубіцький С.О. Базові міфи сучасної педагогіки й освіти / Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. – К.: НУОУ, 2012. – Вип. 4 (29). – С.17-21. Вознюк О.В. Теорія і практика використання фрактально-голограмного, системно-синергетичного підходу до побудови соціально-педагогічного середовища // Андрагогічний вісник. – Випуск 2. – 2012. – С. 54-70. Вознюк О.В. Акме-синергетичний підхід до формування творчої особистості // Акмеологія в Україні. – 2010. – № 1. – С. 60-67. Вознюк О.В. Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка // Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2011. – С. 146-163 Вознюк О.В. Аналіз та синтез критичних явищ і кількісне моделювання їх кінетики з позиції двомірного скейлінгу точок біфуркації / О.В. Вознюк, І.Г. Грабар // Збірник наукових праць ЖВІ НАУ. Випуск 1. – 2008. – С. 24–33. Вознюк О.В. Апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов. – Житомир : Волинь, 1998. – 183 с. (Випр. та доповнено, 2017. – 74 с.) Вознюк О.В. Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2013. – № 3 (29). – Суми: Вид-во СумДПУ, 2013. – С. 10-20. Вознюк О.В. Вчення про ноосферу як шлях до формування екологічної відповідальності / О. В. Вознюк // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2003. – № 13. – С. 155-157. Вознюк О.В. Головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освіти // Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький ТОВ Поліграфіст, 2017. – Вип. 6. – С. 13-20. Вознюк О.В. Загальнонаукові засади педагогічної синергетики / О. В. Вознюк // Вісник Житомирського державного університету. – 2008. – № 37. – С. 139-143. Вознюк О.В. Інноваційний ресурс педагогічної синергетики / О.В. Вознюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук.пр. – Випуск 19 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ДОВ "Вінниця", 2008. – С. 15-20. Вознюк О.В. Казково-метафоричний ресурс формування наукового світогляду дітей // Наукові записки Малої академії наук України. – Сбірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 3. – К., 2013. – С. 128-142. Вознюк О.В. Креативна діяльність педагога у сфері дошкільної педагогіки: головні аспекти доказово-евристичної педагогіки // Міждисциплінарний журнал Паддхаті 2012 - Випуск №10 // https://7promeniv.com.ua/naukovi-doslidzhennia/mizhdystsyplinarnyi-zhurnal/118-2012-vypusk-1/178-oleksandr-vozniuk-kreatyvna-diialnist-pedahoha-holovni-aspekty-dokazovo-evrystychnoi-pedahohiky.html Вознюк О.В. Критеріальні ознаки виявлення синергетичних рис та ресурсів педагогічних систем та основні принцип їх синергізації / О.В. Вознюк // Вісник Житомирського державного університету – № 42. – 2008. – С. 87–91. Вознюк О.В. Методологічні принципи синергетичних концепцій акмеології / О.В. Вознюк // Акмеологія в Україні: теорія і практик: зб.наук.праць. – 2013. – № 23. – С. 43-47. Вознюк О.В. Місце казки в дошкільній освіті // Модернізація змісту дошкільної освіти в контексті сучасних вимірів. - Хмельницький: ХГПА, 2014. – С. 38-42. Вознюк О.В. Місце казки у дошкільному вихованні та початковій освіті // Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг.ред.В.Є.Литньова, Н.Є. Колесник. – Житомир: ФОП Левковець, 2012. – С. 30-38. Вознюк О.В. Мова як системно-синергетичне утворення: основні аспекти апроксимально-аналітичного методу викладання іноземних мов / О. В. Вознюк // Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали / відп. за вип. О. В. Вознюк. – Житомир : ЖВІРЕ, 2005. – Вип. 14. – С. 7-33. Вознюк О.В. Мова як системно-синергетичне утворення: основні аспекти апроксимально-аналітичного методу викладання іноземних мов / О. В. Вознюк // Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали / відп. за вип. О. В. Вознюк. – Житомир : ЖВІРЕ, 2005. – Вип. 14. – С. 7-33. Вознюк О.В. На шляху до побудови холістичної парадигми освіти // Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. Київ-Вінниця, 2011. – Вип 67. Частина 1. – С. 62–66. (Матеріали ІІІ Міжнародного семінару молодих вчених "Проективна активність викдалача у формувнні духовно-моральної культури молоді ХХІ століття", 15 квітня 2011 р., м. Вінниця. Вознюк О.В. Нова парадигма науки й освіти та її наслідки для творчого мислення вчителя // Творчість як спосіб пізнання дійсності: синергетична парадигма: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20 березня 2013 року, м. Київ. – К.: ІОД, 2013. – С. 96-103. Вознюк О.В. Нова постнекласична парадигма мистецької освіти / О.В. Вознюк // Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький ТОВ Поліграфіст, 2016. – Вип. 5. – С. 8-14. Вознюк О.В. Новий підхід до розуміння людського "Я" як цілісності та педагогічна система Макаренка / О. В. Вознюк // Національна освіта у контексті творчості А. С. Макаренка : зб. наук. праць / за ред. проф. М. В. Левківського. – Житомир : ЖЦНТЕІ, 2003. – С. 28-31. Вознюк О.В. Новітні нетрадиційні методичні напрямки викладання іноземних мов / О. В. Вознюк // Теорія та методика викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали / відп. за вип. О. В. Вознюк. – Житомир : ЖВІРЕ, 2005. – Вип. 14. – С. 69-80. Вознюк О.В. Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки // Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – С. 85-125. Вознюк О.В. Основні аспекти апроксимально-аналітичного методу навчання іноземних мов / О. В. Вознюк, Д. I. Квеселевич, Л. М. Овандер // Вісник Житомирського інженерно-технологічного інституту. – 1997. – № 6. – С. 153-160. Вознюк О.В. Основні аспекти теорії успіху: до питання формування соціально зрілої і відповідальної особистості школяра / О.В.Вознюк // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2016. – С. 13-20. Вознюк О.В. Особистісний аспект професійного становлення сучасного фахівця педагога // Spoleczenstwo i Edukacja Miedzynarodowe Studia Humanistyczne. – Nr2/2012. – Legnica 2012. – С. 350-372. Вознюк О.В. Особливості педагогічної синергетики / О.В. Вознюк // Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал. – 2009. – № 2. – С. 5-9. Вознюк О.В. Педагогіка альтернативних ціннісних орієнтацій // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К. : Вид-во Інституту обдарованої дитини НАПН України, 2017. – 188 с. – С. 15-24. Вознюк О.В. Постнекласична педагогіка як потужний ресурс професійної освіти // Професійна підготовка фахівців: креативний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во Євенок О. О., 2017. – 458 с. – С. 28-71. Вознюк О.В. Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід (др. пол. ХХ ст.) : навч.-метод. посібник / О. В. Вознюк; за ред. проф. П. Ю. Сауха. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2008. – 128 с. Вознюк О.В. Розвиток вітчизняної педагогічної думки: синергетичний підхід: Монографія /за ред. проф. П.Ю. Сауха / О.В. Вознюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 184 с. Вознюк О.В. Роль казки у процесі викладання математики // Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / за заг. Ред.. Н.Ю.Рудницької, Н.П. Тарнавської, Ю.М. Мурашевич. – Житомир: ФОП Левковець М.П., 2015. – С. 17-21. Вознюк О.В. Світ людини: проблеми комплексного вивчення : за матеріалами наук. семінару з синергетики під кер. І. Г. Грабара / О. В. Вознюк, О. Р. Тичина. – Житомир : Волинь, 1997. – 127 с. Вознюк О.В. Синергетика освіти: розвиток, навчання, виховання / О. В Вознюк // Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар. – Житомир, 2003. – С. 51-55. Вознюк О.В. Синергетичний вимір людської особистості / О. В. Вознюк // Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції / Житомир. військ. ін-т радіоелектроніки. – Житомир, 2003. – Ч. 2 : Проблеми розвитку системи підготовки і перепідготовки військових та цивільних фахівців у інституті. – С. 12-13. Вознюк О.В. Синергетичний підхід до вивчення англійської мови // Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 163-180. Вознюк О.В. Синергетичний підхід до організації педагогічної творчості // Матеріали Всеукраїньскої конференції "Синергетика і творчість" (11 листопада 2011 р.). – Київ: Вид-во ІОД, 2011С. 82-91. Вознюк О.В. Синергетичний підхід до професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя // Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2011. – С. 280-300. Вознюк О.В. Синергетичний підхід як інноваційний метод аналізу освітніх систем / О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки / Ніжин. держ. ун-т ім. Миколи Гоголя; за заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. – Ніжин : Вид-во НДУ, 2007. – № 2. – С. 77-81. Вознюк О.В. Синергетичні закономірності розвитку єврейського народу // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції для викладачів та студентів "Історичні уроки голокосту та міжнаціональні відносини" (до 70-річчя початку другої світової Війни)", 23-24 жовтня 2009 року: збірник наукових праць. – Дніпропетровськ: Центр "Ткума", 2010. – С. 263-266. Вознюк О.В. Синергетичні закономірності розвитку освіти / О.В. Вознюк, Н.П. Осадчук // Збірник Наукових праць № 45. Частина ІІ / Державна прикордонна служба України, Національна академія Державної прикордонної служби Україні імені Б.Хмельнцького. – Хмельнцький: НАДПСУ, 2008. – С. 64-68. Вознюк О.В. Синергетичні засади організації знань у системі вищої освіти // Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи : монографія / за ред. П. Ю. Сауха. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. – С. 135-155 Вознюк О.В. Синергетичні засади педагогічної системи А.С.Макаренка / О.В. Вознюк // Антон Макаренко і сучасність: Збірник наукових праць / За ред. проф. Левківського М.В. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – С. 42-50. Вознюк А.В. Время как субъективно-объективный феномен: междисциплинарные рубежи исследования: монография. – Житомир: Lambert academic publishing, 2017. – 160 с. Вознюк О.В. Синергетично-кібернетичний підхід до управління освітньою системою регіону // Вісник Житомирського державного університету. – 2012. – Вип. 61. – С. 60-64. Вознюк О.В. Системна психокорекція "дітей дощу" та "дітей сонця" / Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання : зб матер Всеукр. науково-метод. конференції присвяченої 97-річчю від дня народження В.Сухомлинського, 29-30.09.2015 / уклад. О.Е. Жосан. Кіровоград : Ексклюзив – систем. – С. 61-68. Вознюк О.В. Соціосинергетика та ідеологія держави : навч. посібник / О. В. Вознюк, І. Г. Грабар, М. А. Козловець. – Житомир, 2002. – 187 с. Вознюк О.В. Толерантність як соціокультурний феномен: синергетичний підхід / О.В. Вознюк // Українська Полоністика. – Вип. 6. – Житомир, 2009. – С. 115–121. Вознюк О.В. Україна як біфуркаційна сутність / О. В Вознюк, І. Г. Грабар, М. А. Козловець // Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали першої всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Гра-бар. – Житомир, 2003. – С. 44-47. Вознюк О.В. Феномен казки у розвитку дитини: від В.О.Сухомлинського до сьогодення // Філософія для дітей. В.О.Сухомлинський у діалозі з сучасністю : Педагогічні читання : Зб. наук.-методич. Праць / За заг. Ред. О.В.Сухомлинської, О.В. Савченко. – Житомир: ФО-П Левковець Н.М., 2017. – С. 19-24. Вознюк О.В. Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем / О.В. Вознюк, І.Г. Грабар // Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал. – 2008. – № 3. – С. 41-45. Вознюк О.В. Формування ціннісних орієнтацій особистості в контексті синергетичного підходу / О. Вознюк, С. Кубіцький // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. "Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном", Горлівка, 8-9 лист. 2007 р. / Горлів. держ. пед. ін-т іноземних мов. – Івано-Франківськ, 2007. – Вип. 16, ч. 2. – С. 76-87. Вознюк О.В. Фрактально-голограмний, системно-синергетичний підхід до побудови соціально-педагогічного середовища // PADDHATI Міждисциплінарний методологічний мережевий журнал Електронне видання Режим доступу: http://www.paddhati.org.ua/index.php?option=com_content&view=category &layout=blog&id=34&Itemid=109 Вознюк О.В.Синергетичні засади викладання іноземних мов / О. В. Вознюк // Синергетика як інтегративна галузь знань : матеріали Другої Всеукр. наук. конф., Житомир, 22-23 черв. 2004 р. / ред. І. Г. Грабар. – Житомир, 2004. – 138 с. Вознюк О.Синергетичні виміри художньої реальності / О. В. Вознюк, С. Л. Тимченко // Вісник Житомирського педагогічного університету : матеріали всеукр. конф. "Проблеми тексту". – 2004. – № 15. – С. 101-103. Вознюк Олександр Знаннєва інтеграція як основа інтердисциплінарності педагогіки // Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod red. Z.Szaroty, F. Szioska. – Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologi Ekxploatacji, 2013. – S.707-717. Voznyuk A. V. (2017) Defining and diagnosing the gifted students. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). pp. 19-24. ISSN 2076-6173 Voznyuk A. V. (2017) New paradigm of psychotherapy correction (rehabilitation) of the children with special needs. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research, 3 (6). ISSN 2474-9400 ISSN 2474-9397 Voznyuk A. V. (2018) Aggression and health: an attempt at conceptual integrating these phenomena. Technologies of intellect development, 2 (8(19)). ISSN 2223-0521 Voznyuk A. V. (2018) Universal Matrixes of Knowledge as Interdisciplinary Instruments of Scientific Research and Students' Teaching Means. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (2 (93)). pp. 5-12. ISSN 2076-6173 Voznyuk A.V. A new paradigm of preschool education // Нові технології навчання: наук.-метод.зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2016. – Випуск 89. – Частина 1. – Р. 67-76. Voznyuk A.V. The enigma of hemispheric perception of the world is probably solved due to which the problem of self-consciousness generation and localization is cleared up // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24866, 19.10.2018 ISSN 2618-9968. Voznyuk A.V. The main aspects of the universal paradigm of development: from the universe to a creatuve personality // Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. – Вінниця, 2014. – Вип. 8. – С. 127-141. Voznyuk A.V., Major universal matrixes of knowledge as interdisciplinary instruments of scientific research and students' teaching means // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24856, 15.10.2018 ISSN 2618-9968 Voznyuk O. V. Main aspects of a new paradigm of education / O. V. Voznyuk // Особистість в інформаційному просторі : тези доп. наук.-метод. конф. / ЖІТІ; відп. за вип. С. О. Кубіцький. – Житомир, 2004. – С. 19-22. Voznyuk O. V. Main aspects of approximative and transformative method of teaching foreign languages / O. V. Voznyuk // Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції / Житомир. військ. ін-т радіоелектроніки. – Житомир, 2003. – Ч. 2 : Проблеми розвитку системи підготовки і перепідготовки військових та цивільних фахівців у інституті. – С. 62-64. Voznyuk O. V. The problem of giftedness: defining and diagnosing // Магістр медсестринства. – 2015. – № 1 (13). – С. 26-32. Voznyuk O. V., Ovander L. M. Ecology as Philosophical Problem: on the Concept of the Ecology of Wholeness // Environmental Science and Technology : Proc. of the 6th Intern. Conf., Greece, 30 Aug. – 2 Sept. 1999. – Vol. C. – P. 35-42. Voznyuk O. V. Main Aspects of the Concept of Universal Model of the Being / O. V. Voznyuk, L. M. Ovander, O. R. Tychyna. – Zhytomyr : Volyn, 1997. – 132 p. Wilber K. The Spectrum of Consciousness. – Wheaton, IL: The Theosophical Publ. House, 1977. Williams L. Teaching for the two-sided brain. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall, 1983 – 345 р. Wozniuk Oleksandr Creative work as the goal of the development of the personality as a fundamentally religious entity // Work as a support in achieving human and religious maturity: International Scientific Conference. Program and paper abstracts. - Krakow, 9-10 April 2015. – P. 89-90. pedagogic_type: case citation: Вознюк, О. В. (2019) Постнеклассические рубежи педагогики будущего: учебное пособие. [Навчальний матеріал] document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28749/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%20%D0%B8%20%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7_%20%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E.pdf