eprintid: 28769 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/87/69 datestamp: 2019-04-02 11:32:22 lastmod: 2019-04-02 11:32:22 status_changed: 2019-04-02 11:32:22 type: article metadata_visibility: show title: Засоби розвитку креативності школярів language: ukraine abstract: У XXI столітті актуальною є проблема розвитку креативності у школярів, оскільки сучасний світ дуже швидко модернізується і потребує високоосвічених, кваліфікованих та творчих люди, що здатні приймати нестандартні і креативні рішення. Креативність, як творча здібність є стрімким фактором, який сприяє розвитку особистості, визначає її готовність до не стандартного та своєрідного мислення й поведінки. Тому перед освітою постають завдання, які передбачають виховання креативної особистості, здатної до творчої діяльності в різних сферах життя. creators_name: Зінченко, Д. І. creators_name: Пешик, Г. С. creators_name: Власенко, Р. П. creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (1–2 лютого 2019 р., м.Київ) publisher: Київ pagerange: 55-59 refereed: TRUE referencetext: 1. Позняк Т.М. Розвиток креативних здібностей особистості // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. / [Сер. : Психологічні науки. ‒ 2013. ‒ Вип. 114. ‒ С.161-166. ‒ Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2013_114_34 ‒ Назва з екрану. 2. Антонова О.Є Креативність у структурі педагогічної обдарованості сучасного педагога // Андрагогічний вісник. – 2012. – № 3. – С. 19-30. 3. Павленко В.В. Розвиток креативності молодших школярів як педагогічна проблема / В.В. Павленко // Проблеми освіти: наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2015. – Вип. 85. – С. 152–158. 4. Особов І. П. Деякі аспекти вивчення креативності. Зарубіжний досвід ХХ століття в оцінці сучасних дослідників [Електронний ресурс] / І. П. Особов. – Режим доступу: http://human.snauka.ru/2011/10/213 ‒ назва з екрану. 5. Психология. Учебник для гуманитарных вузов / Под ред. Дружинина В.Н. – Москва – Санкт-Петербург – Харьков — Минск, 2001. – С. 615-616. 6. Большой толковый психологический словарь под ред. Ребера Артура. – Москва: Вече-Аст, 2000 – 591 с. 7. Антонова О.Є, Андрагогічний вісник. – 2012. – № 3. – С. 19—30. 8. Антонова О.Є, Сутність поняття креативності: проблеми та пошуки // Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2012. – С. 14-41. 9. Академічний тлумачний словник 1970—1980. 10. Сборник психологических тестов. Часть II: Пособие / Сост. Е. Е. Миронова – Мн.: Женский институт ЭНВИЛА, 2006. – 146 с. citation: Зінченко, Д. І., Пешик, Г. С., Власенко, Р. П., Сорочинська, О. А. (2019) Засоби розвитку креативності школярів. Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (1–2 лютого 2019 р., м.Київ). с. 55-59. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28769/1/%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf