eprintid: 28773 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/87/73 datestamp: 2019-04-02 09:58:48 lastmod: 2019-04-02 09:58:48 status_changed: 2019-04-02 09:58:48 type: article metadata_visibility: show title: Психологічні межі особистості як основа асертивної взаємодії майбутнього педагога language: ukraine creators_name: Бутузова, Л. П. creators_name: Сидоренко, Н. І. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2017-05 date_type: published publication: Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 року) publisher: Одеса: Видавничий дім «Гельветика» pagerange: 449-450 refereed: TRUE referencetext: 1. Леви Т.С. Диагностика психологической границы личности: качественный анализ / Т.С. Леви // Вопросы психологии / Ред. Е. В. Щедрина. – 2013. – №5 сентябрь-октябрь 2013. – с. 93-101. 2. Марцинковская Т.Д. Психологические границы: история и современное состояние. // Мир психологии. 2008. № 3. С. 55–62. citation: Бутузова, Л. П., Сидоренко, Н. І. (2017) Психологічні межі особистості як основа асертивної взаємодії майбутнього педагога. Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 року). с. 449-450. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28773/1/%D0%91%D1%83%D1%82%D1%83%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202017.pdf