%0 Journal Article %A Голубовська, І. В. %A Гаращук, К. В. %D 2018 %F zu2:28783 %I Житомир: Видавництво ЖДУ ім.І.Франка %J Книга в академічному дискурсі : філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції) / за ред. К. Я. Климової %K Літературна творчість, фахове становлення, початкова школа, вища освіта. %P 137-142 %T Літературна творчість як важливий чинник фахового становлення майбутніх учителів початкової школи %U http://eprints.zu.edu.ua/28783/ %X Випускники бакалаврату мають усвідомити специфіку красного письменства для дітей, що виразно виявляється на жанрово-тематичному, ідейно-естетичному, сюжетно-композиційному та мовностилістичному рівнях. Даний курс долучає студентів до світової культури, формує в них навички критичної оцінки та ідейно-естетичного аналізу літературних творів. Водночас читання кращих текстів так чи інакше впливає й на самих майбутніх освітян, нерідко викликаючи в них бажання самовиразитися через художнє слово.