eprintid: 2879 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/00/28/79 datestamp: 2009-09-28 13:35:43 lastmod: 2015-08-14 19:29:08 status_changed: 2009-09-28 13:35:43 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва language: ukraine abstract: У статті розглянуто соціально значущі комунікативні тактики і ходи кооперативної та конфронтативної стратегій, реалізованих дійовими особами англомовних художніх творів у ситуації суперництва. Конфронтативна стратегія представлена тактиками заниження статусу суперника і домінування, а кооперативна – тактиками підняття й підкреслення свого статусу та демонстрації вищого статусу опонента. creators_name: Савчук, І. І. ispublished: pub subjects: P1 subjects: L1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 41 pagerange: 182-185 refereed: TRUE citation: Савчук, І. І. (2008) Соціально марковані комунікативні стратегії персонажів англомовної художньої прози в ситуації суперництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 182-185. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2879/1/08siipss.pdf