relation: http://eprints.zu.edu.ua/28794/ title: Вплив реклами на формування особистості юнацтва creator: Максимець, С. М. subject: BD Теоретична філософія description: В статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів. publisher: Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/28794/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%20%D0%9A%D0%91%D0%86%D0%A2%20%D0%A2%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC.%281%29.pdf identifier: Максимець, С. М. (2015) Вплив реклами на формування особистості юнацтва. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. с. 69-72. language: ukraine