%0 Journal Article %A Максимець, С. М. %D 2015 %F zu2:28794 %I Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ %J Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В. %K реклама, формування особистості, тривожність, агресивність, ригідність, фрустрація %P 69-72 %T Вплив реклами на формування особистості юнацтва %U http://eprints.zu.edu.ua/28794/ %X В статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів.