eprintid: 28794 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/87/94 datestamp: 2019-04-02 14:00:50 lastmod: 2019-04-02 14:00:50 status_changed: 2019-04-02 14:00:50 type: article metadata_visibility: show title: Вплив реклами на формування особистості юнацтва language: ukraine abstract: В статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів. keywords: реклама, формування особистості, тривожність, агресивність, ригідність, фрустрація creators_name: Максимець, С. М. ispublished: pub subjects: BD divisions: sch_age full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В. publisher: Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ pagerange: 69-72 refereed: TRUE referencetext: 1. Агибалова К.А., Лысакова Н.С. Особенности рекламозависимых потребителей: http://psyfactor.org/lib/recl2.htm. 2. Власов П.К. Психология в рекламе / Под ред. к.п.н. П.К.Власова – 2-е издание. – Х.: Изд-во Гуманитарній центр, 2007. – 320 с. 3. Зарецкая, Е.Н. Психология влияния в рекламе / Рос. рекламный ежегодник - 2009 - №2 - С. 26. citation: Максимець, С. М. (2015) Вплив реклами на формування особистості юнацтва. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. с. 69-72. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28794/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%20%D0%9A%D0%91%D0%86%D0%A2%20%D0%A2%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC.%281%29.pdf