eprintid: 28849 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/88/49 datestamp: 2019-04-03 12:12:30 lastmod: 2019-04-03 12:15:27 status_changed: 2019-04-03 12:12:30 type: article metadata_visibility: show title: Опосередкованість саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів локалізацією контролю language: ukraine creators_name: Сидоренко, Н. І. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали десятої Міжнародної науково-практичної конференції publisher: Житомир: Вид–во ЖФ КІБІТ pagerange: 113-116 refereed: TRUE referencetext: 1. Алексеева Е.В., Братченко С.Л. Психологические основы толерантности учителя // Монологи об учителе. - СПб.: СПбАППО, 2003. с. 165-172. 2. Конопкин О.А. Психологические механизмы регуляции деятельности. - М.: Наука, 1980. 3. Конопкин О.А., Моросанова В.И., Степанский В.И. Функциональное строение и психологические механизмы сознательной саморегуляции деятельности // Рук. деп. в ОЦНИ 21.09.92. № 135-92. 4. Моросанова В.И. Опросник «Стиль саморегуляции поведения» (ССПМ): Руководство. –М.: Когито-Центр, 2004. – 44с. 5. Ксенофонтова Е.Г. Исследование локуса контроля личности – новая версия методики «УСК». // Психол. журнал. - 1999. - №2.- С.18-26. 6. Рубинштейн С.Л . Бытие и сознание.-М.: Изд-во АН СССР, 1957. 7. Rotter J.B. Social learning and clinical psychology. – New York, 1974. - 466p. citation: Сидоренко, Н. І. (2016) Опосередкованість саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів локалізацією контролю. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали десятої Міжнародної науково-практичної конференції. с. 113-116. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28849/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%202016.pdf