eprintid: 28851 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/02/88/51 datestamp: 2019-04-03 12:27:20 lastmod: 2019-04-03 12:31:36 status_changed: 2019-04-03 12:27:20 type: article metadata_visibility: show title: Дослідження співвідношення особистісних відмінностей майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції довільної активності language: ukraine abstract: В статті розглядаються особистісні відмінності студентів вузу з різним рівнем сформованості само регулятивних процесів в поведінці. keywords: поведінка. саморегуляція.. відповідальність. гнучкість.. програмування, планування моделювання. нейротизм. інтроверсія. creators_name: Сидоренко, Н. І. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В. publisher: Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ pagerange: 117-120 refereed: TRUE referencetext: 1. Моросанова В.И. Личностные аспекты саморегуляции произвольной активности человека // Психологический журнал. – 2002. – т.23. - №6. – С.5-17. 2. Проблема субъекта в психологической науке / Под ред. А.В.Брушлинского, М.И.Воловиковой, В.Н.Дружинина. М.: Изд-во “Академический проект”, 2000. 3. Моросанова В.И. Индивидуальный стиль саморегуляции: феномен, структура и функции в произвольной активности человека. – М., 1998. 4. Конопкин О.А. Психологические механизмы регуляции деятельности. – М., 1980. citation: Сидоренко, Н. І. (2015) Дослідження співвідношення особистісних відмінностей майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції довільної активності. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. с. 117-120. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28851/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9A%D0%98%D0%91%D0%98%D0%A2%202015%20%E2%84%962.pdf