%0 Journal Article %@ 2523-4897 %A Дубасенюк, О. А. %D 2017 %F zu2:28861 %I Київ. Ун-т ім. Б. Грінченка %J Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки : наук. журнал / за заг. ред. Гладкової В.М. %N 2 %P 62-69 %T Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу %U http://eprints.zu.edu.ua/28861/ %X У статті розкриваються особливості засвоєння майбутніми педагогами концептуальних положень неперервної освіти при вивченні курсу андрагогіки з основами акмеології в умовах магістратури Студенти оволодівають категоріальним апаратом цієї сфери, а також усвідомлюють сутність безперервної освіти, котра розглядається як головний принцип її організації, як система, що охоплює всі рівні освіти від дошкільної до післявузівської. Важливим є акмеологічний підхід до педагогічної підготовки магістрантів, який полягає у виявленні природного потенціалу кожної людини та створенні умов для творчого продуктивного розвитку його інтересів, обдарувань. Магістранти засвоюють особливості та вимоги до навчання дорослих, серед них: самостійність, організація спільної роботи, індивідуалізація, системність, актуалізація результатів навчання, опора на досвід, свобода при виборі цілей, змісту, форм, методів навчання, розвиток освітніх потреб.