eprintid: 28861 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/88/61 datestamp: 2019-04-03 18:28:16 lastmod: 2019-04-03 18:28:16 status_changed: 2019-04-03 18:28:16 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу language: ukraine abstract: У статті розкриваються особливості засвоєння майбутніми педагогами концептуальних положень неперервної освіти при вивченні курсу андрагогіки з основами акмеології в умовах магістратури Студенти оволодівають категоріальним апаратом цієї сфери, а також усвідомлюють сутність безперервної освіти, котра розглядається як головний принцип її організації, як система, що охоплює всі рівні освіти від дошкільної до післявузівської. Важливим є акмеологічний підхід до педагогічної підготовки магістрантів, який полягає у виявленні природного потенціалу кожної людини та створенні умов для творчого продуктивного розвитку його інтересів, обдарувань. Магістранти засвоюють особливості та вимоги до навчання дорослих, серед них: самостійність, організація спільної роботи, індивідуалізація, системність, актуалізація результатів навчання, опора на досвід, свобода при виборі цілей, змісту, форм, методів навчання, розвиток освітніх потреб. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки : наук. журнал / за заг. ред. Гладкової В.М. number: 2 publisher: Київ. Ун-т ім. Б. Грінченка pagerange: 62-69 refereed: TRUE issn: 2523-4897 citation: Дубасенюк, О. А. (2017) Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки : наук. журнал / за заг. ред. Гладкової В.М. (2). с. 62-69. ISSN 2523-4897 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28861/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81.pdf