eprintid: 28927 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 7805 dir: disk0/00/02/89/27 datestamp: 2019-04-05 06:12:04 lastmod: 2019-04-05 06:12:04 status_changed: 2019-04-05 06:12:04 type: article metadata_visibility: show contact_email: sydorchukng@ukr.net title: Університет як соціально-культурологічний феномен language: ukraine abstract: У статті представлено характеристику університету з позицій теорії соціального і культурного капіталу, визначено місце університетської освіти у підготовці висококваліфікованих кадрів на основі таких результативних характеристик його діяльності як соціальний та культурний капітал. keywords: університет, соціальний капітал, культурний капітал coverage: Університетська освіта status: final role: author entity: Університет datecontr: 2014 educational: Університетська освіта creators_name: Сидорчук, Н. Г. creators_id: sydorchukng@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Нові технології навчання number: 81 publisher: К. pagerange: 171-175 refereed: TRUE referencetext: 1. Глузман А.В. Профессионально-педагогическая подготовка студентов университетов: теория и опыт исследования: Монография. – К.: Поисково-издательськое агенство, 1998. – 252 с. 2. Журавський В.С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні / В.С. Журавський. – К.: Видавничий дім "Ін Юре", 2003. – 416 с. 3. Калюжина Е.В. Социально-исторические модели высшего образования / Е.В. Калюжина // Вестник Волгоградского государственного университета. – 2011. – №1(13)] – С. 123-127. 4. Ладыжец Н.С. Философия и практика университетского образования: [учебник] / Н.С. Ладыжец. – Ижевск. – Изд-во Удм. Ун-та, 1995. – 256 с. 5. Мєщанінов О.П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: [монографія] / О.П. Мещанінов. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с. 6. Поддубей О.А. Історичні етапи розвитку університетської освіти в Італії / О.А. Поддубей // Вісник Запорізького національного університету. – 2010. – №2(13). – С. 111-113. 7. Руженцева В.І. Інтелектуальна еліта у політичному просторі: аналіз практик впровадження символічного капіталу у політику / В.І. Руженцева // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Зб. наук. праць. – Харків: Вид-во центр ХНУ ім. В.Н. Карабіна, 2005. – 716 с. 8. Сікора В. Виступ на круглому столі "Безпека економічних трансформацій" / у кн.: Від соціального забезпечення до соціальної політики: Зб. стат. за ред.. Я.А. Жаліла. – К.: Сатсанга, 2001. – 100 с. (Сер. "Безпека економічних трансформацій"; Вип. 16 [Електронний ресурс] / С. Вікіпедія. – Режим доступу: http: http: //www.niss.gov.ua/koi/Table/ – 28.02.2014 р. – Загол. з екрану. 9. Степанов Ю.С. Константы. Словарь русской культуры. Опыт исследования. / Ю.С. Степанов. – М.: Школа "Языки русской культуры", 1997. – 824 с. 10. Товканець Г.В. Економічна освіта у вищій школі Чехії і Словаччини у ХХ столітті: [монографія] / за ред. Н.Г. Ничкало. – К.: Кондор-Видавництво, 2013. – 506 с. 11. Bourdieu P. Distinction. A Social critique of the Judgment of Taste / Bourdieu P. – Landon: Routledge, 1996. – 613 p. 12. Hanifan I.J. The rural school community center / I.J. Hanifan. // Annals of political and Social Science. – 1916. – №67. – P. 130-138. citation: Сидорчук, Н. Г. (2014) Університет як соціально-культурологічний феномен. Нові технології навчання (81). с. 171-175. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28927/1/1_2_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf