%0 Journal Article %A Халимон, І. Й. %D 2008 %F zu2:2893 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 41 %P 153-157 %T Інтегративний курс з теорії іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" %U http://eprints.zu.edu.ua/2893/ %X У статті розглядається інтегративний "Теоретичний курс англійської мови" для майбутніх учителів, які опановують другу спеціальність "іноземна мова". Визначається мета, зміст, структура курсу, описуються форми, методи і прийоми, які використовуються на орієнтувально-мотиваційному, операційно-пізнавальному і контрольно-оцінному етапах навчальної діяльності з метою формування професійної компетентності з означеного фаху.