eprintid: 28960 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/89/60 datestamp: 2019-04-05 10:30:47 lastmod: 2019-04-05 10:30:47 status_changed: 2019-04-05 10:30:47 type: article metadata_visibility: show title: Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі language: ukraine abstract: Успішна діяльність готельно-ресторанного господарства визначається якістю наданих послуг, які повинні чітко відповідати певним потребам, задовольняти вимоги споживача, відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам, відповідати чинному законодавству та іншим вимогам суспільства, надаватися споживачеві за конкурентоспроможними цінами, забезпечити отримання прибутку. keywords: Готельно-ресторанний бізнес, послуги, які повинні чітко відповідати певним потребам, задовольняти вимоги споживача, відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам, відповідати чинному законодавству та іншим вимогам суспільство, надаватися споживачеві за конкурентоспроможними цінами, забезпечити отримання прибутку. interacttype: active creators_name: Клімова, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інноваці refereed: TRUE citation: Клімова, І. О. (2019) Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі. Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інноваці. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28960/1/Tezy_Hotel.pdf