relation: http://eprints.zu.edu.ua/28961/ title: Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні creator: Клімова, І. О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Маркетингова діяльність є однією з основних у сфері громадського харчування і має забезпечувати стабільну та конкурентоспроможну діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельності. Необхідність проведення маркетингових досліджень в цій галузі є досить актуальною, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, але й відрізняються деякою специфікою. date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/28961/1/Tezy_Klimova.pdf identifier: Клімова, І. О. (2016) Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні. Economy and society: modern for human development. language: ukraine