%0 Journal Article %A Клімова, І. О. %D 2016 %F zu2:28961 %J Economy and society: modern for human development %K Маркетингова діяльність, сфера громадського харчування, стабільна та конкурентоспроможна діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельност, проведення маркетингових досліджень, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, специфіка %T Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні %U http://eprints.zu.edu.ua/28961/ %X Маркетингова діяльність є однією з основних у сфері громадського харчування і має забезпечувати стабільну та конкурентоспроможну діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельності. Необхідність проведення маркетингових досліджень в цій галузі є досить актуальною, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, але й відрізняються деякою специфікою.