eprintid: 28961 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/89/61 datestamp: 2019-04-05 10:35:07 lastmod: 2019-04-05 10:35:07 status_changed: 2019-04-05 10:35:07 type: article metadata_visibility: show title: Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні language: ukraine abstract: Маркетингова діяльність є однією з основних у сфері громадського харчування і має забезпечувати стабільну та конкурентоспроможну діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельності. Необхідність проведення маркетингових досліджень в цій галузі є досить актуальною, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, але й відрізняються деякою специфікою. keywords: Маркетингова діяльність, сфера громадського харчування, стабільна та конкурентоспроможна діяльність і розвиток суб’єктів маркетингової системи на ринку товарів та послуг. Ресторанний бізнес як одна зі складових громадського харчування є досить перспективним напрямком розвитку економіки та демонструє відносно високий рівень рентабельност, проведення маркетингових досліджень, оскільки кожен п’ятий ресторан після виходу на ринок стає збитковим. Дослідження, що проводяться для закладів харчування, в основному співпадають з класичним набором досліджень, специфіка interacttype: active creators_name: Клімова, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2016 publication: Economy and society: modern for human development refereed: TRUE citation: Клімова, І. О. (2016) Маркетингові аспекти розвитку кейтерингу в Україні. Economy and society: modern for human development. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28961/1/Tezy_Klimova.pdf