eprintid: 28962 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/89/62 datestamp: 2019-04-05 10:35:39 lastmod: 2019-04-05 10:35:39 status_changed: 2019-04-05 10:35:39 type: article metadata_visibility: show title: Перспективи бенчмаркінгу в аграрному секторі language: ukraine abstract: На сьогоднішній день переважна більшість агропромислових підприємств зіштовхуються з такими проблемами як недосконалість структури управління, неефективна система ціноутворення, неможливість виявити реальний попит споживачів, якісна збутова товарна політика, чітка стратегія розвитку підприємства. keywords: агропромислові підприємства, недосконалість структури управління, неефективна система ціноутворення, неможливість виявити реальний попит споживачів, якісна збутова товарна політика, чітка стратегія розвитку підприємства. creators_name: Клімова, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2016 publication: Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи refereed: TRUE citation: Клімова, І. О. (2016) Перспективи бенчмаркінгу в аграрному секторі. Конкурентоcпроможніcть в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перcпективи. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/28962/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20_%D0%9A%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf