%0 Generic %A Павловська, Л. Д. %A Павловський, Д. В. %D 2017 %F zu2:28969 %K У навчальному посібнику наведена робоча програма дисципліни; навчально-методичне забезпечення лекційного курсу та презентації лекцій у Power Point; інструктивно-методичні матеріали до семінарських і практичних занять з конкретними завданнями, задачами, кейсами та прикладами їх вирішення; методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів; запитання до іспиту та прикдад завдання до модульної контрольної роботи; термінологічний словник. Значна увага приділена особливостям сучасних маркетингових досліджень, зокрема, пов’язаних з безбюджетним та Інтернет-маркетингом. Передбачається використання відео майстер-класів провідних вітчизняних та зарубіжних маркетологів. %T Маркетингові дослідження %U http://eprints.zu.edu.ua/28969/ %X У навчальному посібнику наведена робоча програма дисципліни; навчально-методичне забезпечення лекційного курсу та презентації лекцій у Power Point; інструктивно-методичні матеріали до семінарських і практичних занять з конкретними завданнями, задачами, кейсами та прикладами їх вирішення; методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів; запитання до іспиту та прикдад завдання до модульної контрольної роботи; термінологічний словник. Значна увага приділена особливостям сучасних маркетингових досліджень, зокрема, пов’язаних з безбюджетним та Інтернет-маркетингом. Передбачається використання відео майстер-класів провідних вітчизняних та зарубіжних маркетологів.