eprintid: 2899 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/28/99 datestamp: 2009-10-08 10:36:58 lastmod: 2015-08-14 19:31:28 status_changed: 2009-10-08 10:36:58 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Проблемність як основа наукового і навчального пізнання language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано важливість поняття проблемності як основи наукового і навчального пізнання. Розкрито основні функції проблемності. Визначено сутність проблемності в умовах організації педагогічного дослідження. Обґрунтовано наукову сутність логіки навчальної проблеми, доцільність її застосування на уроках географії. creators_name: Топузов, О. М. ispublished: pub subjects: G1 subjects: L1 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 42 pagerange: 12-15 refereed: TRUE citation: Топузов, О. М. (2008) Проблемність як основа наукового і навчального пізнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 12-15. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2899/1/3_42.pdf