%0 Journal Article %A Кучерук, О. А. %D 2017 %F zu2:29003 %I Київ. ун-т ім.Б.Грінченка %J Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки): наук.журнал %K модель навчання; педагогічна риторика; підходи до навчання, проект навчання; стратегічні орієнтири професійно-риторичної підготовки педагогів-словесників; стратегія навчання %N 2 %P 94-100 %T Стратегічні орієнтири риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників %U http://eprints.zu.edu.ua/29003/ %X У статті розглянуто проблему побудови й реалізації професійно орієнтованої стратегії риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників з урахуванням ідей акмеології. На основі аналізу науково-методичної літератури й синтезу теоретичних положень визначено й окреслено ключові стратегічні орієнтири щодо формування риторичної особистості вчителя-словесника, характерною ознакою якої є риторична компетентність. Вказано на перспективність акмеологічних технологій розвитку риторичної особистості фахівця, здатного досягти вершин особистісно-професійного зростання. Наведено критерії реалізації змісту і технологій навчання в межах стратегії професійно-риторичної підготовки майбутніх учителів-словесників.