eprintid: 2902 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/29/02 datestamp: 2009-10-08 10:41:46 lastmod: 2016-03-01 10:23:50 status_changed: 2009-10-08 10:41:46 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів language: ukraine abstract: У статті зроблено спробу розглянути філософсько-освітні засади методології навчання мови. На основі міждисциплінарного осмислення порушеної проблеми та інтеграції різних наукових ідей обґрунтовуються механізми комплексного підходу до продуктивної мовної освіти з домінуванням антропоцентричної парадигми. creators_name: Кучерук, О. А. ispublished: pub subjects: P1 subjects: L1 divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 42 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 29-35 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Кучерук, О. А. (2008) Проблема методології навчання мови у світлі філософсько-освітніх підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 29-35. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2902/1/7_42.pdf