eprintid: 29022 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/90/22 datestamp: 2019-04-08 14:04:15 lastmod: 2019-04-08 14:04:15 status_changed: 2019-04-08 14:04:15 type: article metadata_visibility: show title: Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві language: ukraine abstract: Розширення соціальних функцій маркетингу в процесі становлення постіндустріального суспільства визначає щораз більший інтерес науковців до аналізу цього соціального феномена. Тож філософське осмислення поняття «соціальний маркетинг», що відображає трансформацію маркетингу у системне соціокультурне явище, є одним з актуальних завдань соціальної науки. keywords: визначень соціального маркетингу, філософське осмислення, соціальний маркетинг interacttype: active creators_name: Калініченко, О. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі. refereed: TRUE citation: Калініченко, О. О. (2015) Погляд на соціальний маркетинг через призму соціальних змін в українському суспільстві. Проблеми становлення і розвитку особистості в сучасному соціольтурному середовищі.. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29022/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202015.pdf