relation: http://eprints.zu.edu.ua/29082/ title: Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації creator: Дубасенюк, О. А. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті проаналізовано особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації в умовах євроінтеграційних процесів. Наведено результати дослідження процесу професійного й особистісного становлення майбутніх учителів протягом навчання у педагогічному виші. Виявлено певні тенденції такого процесу, який має гетерохронний характер, що простежується у ціле-мотиваційній, когнітивній, процесуально-діяльнісній та рефлексивній сферах . Усвідомленому входженню в педагогічну професію сприяє безперервний саморозвиток майбутніх педагогів. publisher: Вид-во ЧП Лисенко Н.Н. date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29082/1/%D0%BE%D1%81%D0%B2i%D1%82%D0%B0_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81_%D0%B5%D0%BB.pdf identifier: Дубасенюк, О. А. (2017) Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. (1(13)). с. 30-40. language: ukraine