%0 Journal Article %A Дубасенюк, О. А. %D 2017 %F zu2:29082 %I Вид-во ЧП Лисенко Н.Н. %J Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. %K професійне й особистісне становлення майбутнього педагога, суб’єкт професіоналізації, педагогічна майстерність,тенденції. %N 1(13) %P 30-40 %T Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації %U http://eprints.zu.edu.ua/29082/ %X У статті проаналізовано особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації в умовах євроінтеграційних процесів. Наведено результати дослідження процесу професійного й особистісного становлення майбутніх учителів протягом навчання у педагогічному виші. Виявлено певні тенденції такого процесу, який має гетерохронний характер, що простежується у ціле-мотиваційній, когнітивній, процесуально-діяльнісній та рефлексивній сферах . Усвідомленому входженню в педагогічну професію сприяє безперервний саморозвиток майбутніх педагогів.