eprintid: 29082 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/90/82 datestamp: 2019-04-10 06:02:22 lastmod: 2019-04-10 06:02:22 status_changed: 2019-04-10 06:02:22 type: article metadata_visibility: show title: Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації language: ukraine abstract: У статті проаналізовано особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації в умовах євроінтеграційних процесів. Наведено результати дослідження процесу професійного й особистісного становлення майбутніх учителів протягом навчання у педагогічному виші. Виявлено певні тенденції такого процесу, який має гетерохронний характер, що простежується у ціле-мотиваційній, когнітивній, процесуально-діяльнісній та рефлексивній сферах . Усвідомленому входженню в педагогічну професію сприяє безперервний саморозвиток майбутніх педагогів. keywords: професійне й особистісне становлення майбутнього педагога, суб’єкт професіоналізації, педагогічна майстерність,тенденції. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. number: 1(13) publisher: Вид-во ЧП Лисенко Н.Н. pagerange: 30-40 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А. (2017) Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. (1(13)). с. 30-40. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29082/1/%D0%BE%D1%81%D0%B2i%D1%82%D0%B0_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81_%D0%B5%D0%BB.pdf