eprintid: 29083 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/90/83 datestamp: 2019-04-10 06:02:35 lastmod: 2019-04-10 06:02:35 status_changed: 2019-04-10 06:02:35 type: article metadata_visibility: show title: Методи науково-педагогічного дослідження у загальній системі методологічного становлення молодих дослідників language: ukraine abstract: У статті проаналізовано актуальні проблеми методологічного становлення майбутніх магістрів в сучасних умовах. У цьому процесі визначено роль методології та методів науково-педагогічного дослідження, важливість трактування їх понять; позиції науковців щодо класифікацій методів, які підпорядковуються певним логічним правилам. Виявлено найбільш вживану класифікацію окреслених методів: теоретичні та емпіричні методи дослідження. Виділено та обґрунтовано принципи науково-педагогічного дослідження, серед них: принцип цілісного вивчення об’єкта/суб’єкта освіти, принцип постійного вивчення особистості, педагогічного явища; принцип урахування вікових особливостей, принцип вивчення особистості в діяльності і через діяльність, принцип відносної об'єктивності і правильності результатів дослідження. Доведено, що оволодіння молодими дослідниками науковими методами розвиває їх концептуальне педагогічне мислення; формує гнучкі дослідницькі вміння та навички самостійної аналітичної і пошукової діяльності. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Нові технології навчання: наук. метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України volume: 2 number: 89 pagerange: 21-26 refereed: TRUE citation: Дубасенюк, О. А. (2016) Методи науково-педагогічного дослідження у загальній системі методологічного становлення молодих дослідників. Нові технології навчання: наук. метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, 2 (89). с. 21-26. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29083/1/%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%B5%D0%BB.pdf