eprintid: 29108 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/91/08 datestamp: 2019-04-11 08:43:39 lastmod: 2019-04-11 08:43:39 status_changed: 2019-04-11 08:43:39 type: article metadata_visibility: show title: Формування уявлень про форми та геометричні фігури дітей старшого дошкільного віку language: ukraine creators_name: Баранюк, Л. К. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2019 publication: Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: комплексний підхід: збірник наукових праць publisher: Житомир: ФОП «Левковець» pagerange: 121-123 refereed: TRUE referencetext: 1.https://studfiles.net/preview/5551074/page:7/ 2. Базовий компонент дошкільної освіти / Науковий керівник: А. М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф, д-р пед. наук; Авт. кол-в: Богуш А. М., Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Гавриш Н. В., Долинна О. П., Ільченко Т. С., Коваленко О. В., Лисенко Г. М., Машовець М. А., Низковська О. В., Панасюк Т. В., Піроженко Т. О., Поніманська Т. І., Сідєльнікова О. Д., Шевчук А. С., Якименко Л. Ю. ― К.: Видавництво, 2012. – 26 с. 3. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні // Дошкільне виховання.-2009.-№1. 4. Ерофеева Т. И. Математика для дошкольников. Книга для воспитателей детского сада / Т. И. Ерофеева. - М.: Просвещение, 2007. - 175 с. 5. Скиба Л. Б. Рахування до 7: Геометричні фігури, часові уявлення / Л.В. Скиба // Скарбничка вихователя дитячого садка. 1997. - № 5 - 6. С. 15-16. 6. Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в таблицях, алгоритмах, фрагментах занять. Навчально-методичний посібник. Тарнавська Н. П. - Ж.: ЖДУ імені Івана Франка. - 188с. citation: Баранюк, Л. К. (2019) Формування уявлень про форми та геометричні фігури дітей старшого дошкільного віку. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: комплексний підхід: збірник наукових праць. с. 121-123. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29108/1/1%20%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9B.%D0%9A._13%D0%9C_%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B0_%D0%9D%D0%9D%D0%86_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B8.PDF