%0 Journal Article %A Федорова, М. А. %D 2017 %F zu2:29109 %J Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського %K моральні цінності, моральна свідомість, моральні поняття, емоційний інтелект, усвідомлення моральних норм. %N 52 %P 50-55 %T Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/29109/ %X У статті подано визначення поняття «моральні цінності дітей старшого дошкільного віку», а також проаналізовано результати діагностики рівнів сформованості знань, що складають зміст моральної свідомості. Діагностика здійснювалась за такими показниками: узагальненість моральних понять; значимі смисли; усвідомлення моральних норм поведінки (норми допомоги, чесності, справедливості, слухняності / дисциплінованості); емоційний інтелект; здатність до аналізу ситуації.