%0 Journal Article %A Федорова, М. А. %D 2017 %F zu2:29110 %I Кам'янець Подільський %J Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць %K наступність, принцип наступності у виховання, аспекти наступності, моральні цінності. %P 204-210 %T Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей %U http://eprints.zu.edu.ua/29110/ %X Стаття присвячена проблемі реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Автором запропоновано розуміння наступності у вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку як встановлення об'єктивних зв'язків між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, які зумовлюють виникнення якісних змін в структурі особистості і сприяють переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Виділено аспекти наступності: психофізіологічний, соціально-педагогічний, організаційно-методичний.