eprintid: 29110 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/91/10 datestamp: 2019-04-11 08:46:04 lastmod: 2019-04-11 08:46:04 status_changed: 2019-04-11 08:46:04 type: article metadata_visibility: show title: Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей language: ukraine abstract: Стаття присвячена проблемі реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Автором запропоновано розуміння наступності у вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку як встановлення об'єктивних зв'язків між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, які зумовлюють виникнення якісних змін в структурі особистості і сприяють переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Виділено аспекти наступності: психофізіологічний, соціально-педагогічний, організаційно-методичний. keywords: наступність, принцип наступності у виховання, аспекти наступності, моральні цінності. creators_name: Федорова, М. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017 publication: Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць publisher: Кам'янець Подільський pagerange: 204-210 refereed: TRUE referencetext: 1. Гуткина Н.И. Реформа начального общего образования: шаг вперед или назад?/ Н.И. Гуткина // Психол. наука и образование.- 2005.-№2.-С.5-11. 2. Максимова О.О. Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку як запорука її успішної адаптації до навчання в школі / О.О.Максимова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Зб. наукових праць. – Вип.20 (1-2016). – Ч.2. – Кам’янець-Подільский, 2016. – С. 229 – 234. 3. Обухова Л.Ф. Экономические выгоды и психологические потери от проекта организации новых форм дошкольного лобразования/Л.Ф.Обухова, Н.Н. Кандкова, Г.С. Сердюченко //Психологическая наука и образование.-2005.-№2. – С.39-50. 4. Тернопільська В.І. До питання виховання учнів молодшого шкільного віку / В.І.Тернопільська // Молода наука України. Перспективи та пріоритети розвитку: зб. матеріалів 15 Всеукраїнської конф. – Запоріжжя, 2014. – С. 109-112. 5. Федорова М.А. Обґрунтування структурних характеристик моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку / М.А.Федорова // Наука і освіта, 2016. – Випуск № 9. – С.88-92. 6. Фельдштейн Д.И. Глубинные изменения современного Детства и обусловленная ими актуализация психолого-педагогических проблем развития образования / Д.И Фельдштейн // Вестник практической психологии образования. – 2011. – № 1. – С. 45–54. citation: Федорова, М. А. (2017) Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початковою школою у вихованні моральних цінностей дітей. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наукових праць. с. 204-210. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29110/1/2_%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9A%D0%B0%D0%BC_%D1%8F%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C-%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.PDF