eprintid: 29126 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/91/26 datestamp: 2019-04-12 06:09:58 lastmod: 2019-04-12 06:09:58 status_changed: 2019-04-12 06:09:58 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні й технологічні аспекти формування екологічної компетентності молодших школярів language: ukraine abstract: У статті розкрито сутність екологічної компетентності молодших школярів як здатності відповідно до своїх вікових можливостей ефективно вирішувати екологічні проблеми, з якими вони зустрічаються у своєму повсякденному житті. Обґрунтовано необхідність екологізації змісту початкової освіти. Охарактеризовано педагогічний потенціал особистісно орієнтованих, проектних та ігрових технологій у набутті учнями суб’єктного досвіду екологічно доцільної поведінки. keywords: компетентність, екологічна компетентність, суб’єктний досвід, особистісно орієнтовані технології, проектні технології, ігрові технології. creators_name: Коновальчук, І. І. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2016 publication: Молодь і ринок number: 5 pagerange: 20-24 refereed: TRUE referencetext: 1. Гончарова С.М. Екологічне виховання – один із аспектів виховання самосвідомості в контексті гуманізації навчально-виховного процесу / С.М. Гончарова // Екологічний вісник. – 2003. – № 5 – 6. – С. 21 – 26. 2. Державний стандарт початкової загальної освіти: – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/17911. 3. Єрмаков І.Г., Пузіков Д.О. Розвивати життєву компетентність / І.Г. Єрмаков, Д.О. Пузіков // Шкільний світ. – 2005. – № 37. – 172 с. 4. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії: монографія / І.А. Зязюн. – Черкаси: Вид-во ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с. 5. Мазуркевич І.В. Організація екологічної освіти та виховання в загальноосвітніх навчальних закладах / І.В. Мазуркевич [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.google.com.ua/search?q 6. Маршицька В.В. Сутнісні характеристики екологічної компетентності учнів початкової школи / В.В. Маршицька // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: [зб. наук. праць]. – Київ, 2005. – Кн. 2. – Вип. 8. – С. 20 – 26. 7. Пантюк М.П. Інтерактивне навчання молодших школярів у контексті інтеграції науки і практики. / М.П. Пантюк, Л.Г. Стахів Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники В. Ільницький, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Посвіт, 2015. – Вип. 12. – 344 с. 8. Плахотнюк Н.П. Підготовка майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Плахотнюк. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2013. – 20 с. 9. Програма дій “Порядок денний на XXI століття”: Ухвалена конференцією ООН з навколишнього середовища і розвитку в Ріо-де- Жанейро (Саміт “Планета Земля”, 1992 р.): Пер. з англ. – 2-ге вид. – К.: Інтелсфера, 2000. – 360 с. 10.Пустовіт Н.А. Освіта для сталого розвитку – важливий напрям підвищ ення екологічної компетентності вчителя / Н.А. Пустовіт // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2006. – № 28. – С. 19 – 22. 11. Шмал ей С.В. Екологічна особистість: монографія / С.В. Шмалей. – К.: Бібліотека офіційних документів, 1999. – 232 с. citation: Коновальчук, І. І. (2016) Теоретичні й технологічні аспекти формування екологічної компетентності молодших школярів. Молодь і ринок (5). с. 20-24. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29126/1/1%201.pdf