%0 Journal Article %A Коновальчук, І. І. %D 2015 %F zu2:29130 %I Київ: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України %J Проблеми освіти: Наук-метод. зб. %K інноваційний процес, інноваційна діяльність, системний підхід, синергетичний підхід, культурологічний підхід, акмеологічний підхід, середовищний підхід, проектний підхід, технологічний підхід, суб’єктний підхід. %N 85 %P 63-69 %T Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень %U http://eprints.zu.edu.ua/29130/ %X У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію системного, синергетичного, культурологічного, акмеологічного, середовищного, проектного, технологічного, суб’єктного підходів у дослідженні освітніх інноваційних процесів та особливостей діяльності їх суб’єктів. Встановлено, що комплексність методологічних засад сприятиме синтезу знань та дозволяє встановити цілісний, взаємозалежний характер об’єктивних і суб’єктивних чинників результативності інноваційної діяльності.