eprintid: 2914 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/29/14 datestamp: 2009-10-08 11:00:05 lastmod: 2015-08-14 19:33:35 status_changed: 2009-10-08 11:00:05 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників language: ukraine abstract: У статті проаналізовано оцінювання навчальних досягнень учнів. Здійснено методичний аналіз підготовки майбутніх учителів до використання різних систем оцінювання. Визначено відповідні психолого-педагогічні основи взаємопов’язаної діяльності учнів та учителів. Наведено результати експериментальних досліджень. creators_name: Левківський, А. М. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 42 pagerange: 123-126 refereed: TRUE citation: Левківський, А. М. (2008) Педагогічні підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 123-126. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2914/1/27_42.pdf