eprintid: 29149 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/91/49 datestamp: 2019-04-12 10:09:55 lastmod: 2019-04-12 10:09:55 status_changed: 2019-04-12 10:09:55 type: article metadata_visibility: show title: Новая холистическая парадигма образования: содержание, цели, средства language: russian abstract: На основі міждисциплінарного підходу формулюється нова холістична парадигма освіти. Робиться висновок, що одна з сучасних цілей освіти (формування в учнів матеріалістичного світогляду, що відповідає класичній науковій парадигмі) має орієнтуватися на формування в учнів діалектико-містичного, творчого світогляду, що відповідає постнекласичній науковій парадигмі. keywords: An interdisciplinary approach a new holistic paradigm of education is formulated on the basis of. It is concluded that one of the contemporary goals of education (development in the students the materialistic worldview that meets the classical scientific paradigm) should focus on the development in the students' the dialectical-mystical, creative mindset that meets the post-non-classical scientific paradigm. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Проблеми освіти: збірник наукових праць pagerange: 22-32 refereed: TRUE referencetext: 1. Аршинов В.И. Синергетическое знание : между сетью и принципами / В.И. Аршинов, В.Э. Войцехович // Синергетическая парадигма. – М., 2000. – С.137-149. 2. Бунин И.А. Сочинения в 6-ти томах / И.А. Бунин. – М.: 1988.– Т. 6. – 719 с. 3. Вознюк О.В. Концепція цілісності як основа філософського синтезу знань : монографія / О.В. Вознюк – Житомир : Рута-Волинь, 2005. – 388 с. 4. Вознюк А.В. Педагогическая синергетика: монография / А.В. Вознюк. – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2012. – 812 с. 5. Вознюк О.В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика: монографія / О.В. Вознюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2012. – 708 с. 6. Вознюк А.В. Интегральная концепция соматического и духовного здоровья личности: монография / под ред. А.А. Дубасенюк / А.В. Вознюк. – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2013. – 716 с. 7. Вознюк О.В. Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: теорія і практика : монографія / О.В. Вознюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2013. – 614 с. 8. Вознюк О.В. Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу: монографія / О.В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014 – 550 с. 9. Гончаренко С. Фундаментальність професійної освіти – потреба часу / С.У. Гончаренко // Педагогічна газета. – 2004. – № 12 (125). – С. 3. 10. Сухомлинська О.В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем /О.В. Сухомлинська. – К.: АПН, 2003. – 68 с. citation: Вознюк, О. В. (2015) Новая холистическая парадигма образования: содержание, цели, средства. Проблеми освіти: збірник наукових праць. с. 22-32. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29149/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A5%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87_%D0%9F%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B8_.pdf