relation: http://eprints.zu.edu.ua/29152/ title: Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість creator: Зайко, Л. Я. subject: B Філософія (Загальне) publisher: Мандрівець : всеукраїнський науковий журнал date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29152/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%D0%97%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf identifier: Зайко, Л. Я. (2015) Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець (6). с. 50-53. language: ukraine