eprintid: 29152 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1462 dir: disk0/00/02/91/52 datestamp: 2019-04-12 12:35:17 lastmod: 2019-04-12 12:35:17 status_changed: 2019-04-12 12:35:17 type: article metadata_visibility: show title: Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість language: ukraine creators_name: Зайко, Л. Я. ispublished: pub subjects: B1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Мандрівець number: 6 publisher: Мандрівець : всеукраїнський науковий журнал pagerange: 50-53 refereed: TRUE citation: Зайко, Л. Я. (2015) Маніпуляційний складник масмедійної реклами та її вплив на суспільну свідомість. Мандрівець (6). с. 50-53. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29152/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%D0%97%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf