eprintid: 29153 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1460 dir: disk0/00/02/91/53 datestamp: 2019-04-12 13:20:41 lastmod: 2019-04-12 13:20:41 status_changed: 2019-04-12 13:20:41 type: article metadata_visibility: show title: Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України language: ukraine abstract: У статті подано порівняльний аналіз моделей освіти України і Англії; розкрито структуру педагогічної підготовки в Англії та Україні майбутніх учителів; охарактеризовано зміст професійно-педагогічної підготовки в Україні та Англії в системі вищої освіти; визначено пріоритетні напрями реформування вищої педагогічної освіти в Україні і Англії в умовах євроінтеграційних процесів; окреслено перспективи розвитку педагогічної освіти в Україні та Великобританії. keywords: модель освіти, система вищої освіти, зміст педагогічної освіти, форми та методи педагогічної підготовки учителів в Україні та Англії creators_name: Вітвицька, С. С. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Науково-методичний збірник number: 86 publisher: Інститут модернізації змісту освіти МОН України pagerange: 106-111 refereed: TRUE citation: Вітвицька, С. С. (2016) Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України. ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Науково-методичний збірник (86). с. 106-111. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29153/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%E2%84%96%2086%20web-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-5%2C106-112-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%83%D1%82.pdf