%0 Journal Article %A Брандес, В. М. %D 2006 %F zu2:29163 %J Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського Державного університету. Матеріали міжнародного симпозіуму «Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми» %K In given article the attempt is made to open the contents of a phenomenon of "realization", to describe the mechanism of its formation on the basis of functional asymmetry of a brain of the man and to give reason, that development of "realization" can become rod process in new educational paradigm and in physical education in particular. %N 12 %P 12-16 %T «Рефлексивна фізика» або «фізика усвідомлення» %U http://eprints.zu.edu.ua/29163/ %X У даній статті робиться спроба розкрити зміст феномену „усвідомлення”, описати механізм його утворення на основі функціональної асиметрії мозку людини та аргументувати, що освоєння „усвідомлення” може стати стрижневим процесом у новій освітні парадигмі та у фізичній освіті зокрема.