eprintid: 29163 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/91/63 datestamp: 2019-04-15 06:05:48 lastmod: 2019-04-15 06:05:48 status_changed: 2019-04-15 06:05:48 type: article metadata_visibility: show title: «Рефлексивна фізика» або «фізика усвідомлення» language: ukraine abstract: У даній статті робиться спроба розкрити зміст феномену „усвідомлення”, описати механізм його утворення на основі функціональної асиметрії мозку людини та аргументувати, що освоєння „усвідомлення” може стати стрижневим процесом у новій освітні парадигмі та у фізичній освіті зокрема. keywords: In given article the attempt is made to open the contents of a phenomenon of "realization", to describe the mechanism of its formation on the basis of functional asymmetry of a brain of the man and to give reason, that development of "realization" can become rod process in new educational paradigm and in physical education in particular. creators_name: Брандес, В. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського Державного університету. Матеріали міжнародного симпозіуму «Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми» number: 12 pagerange: 12-16 refereed: TRUE referencetext: 1. Пригожин И. Р. Философия нестабильности //Вопросы философии. – 1991.– №6. 2. Нэсбитт Д., Эбурдин П. Что на ждет в 90-е годы. Мегатенденции. – М.: «Республика». – 1992. – С.15. 3. Брандес В. М. Усвідомлення життєвих цінностей учнями – старшокласниками. Психологічний театр. Тренінг особистісного зростання. Газета “Психолог” – Шкільний світ.–2004. – №23-24 4. Брандес В.М. Усвідомлення життєвих цінностей учнями – старшокласниками. Психологічний театр. Бібліотека “Шкільного світу”. Підліток: як йому допомогти. Київ: – 2004. – С. 115 – 119. 5. Гусинский Э., Турчанинова Ю. О Ричарде Рорти, постмодернизме и о кризисе образования // Лицейное и гимназическое образование. – СПб.: 1996.– № 1. – С.20 6. Ошо Раджнеш. Осознание. – Спб.: „Весь”. – 2005. – С. 24. 7. Переслегин С.Б., Переслегина Е.Б. Образование-ХХІ .//Демиург. М.: 1998. – С. 42 8. Брандес В.М та інші. Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. //Вісник Житомирського педагогічного університету, 2000. – №6. 9. Брандес В. М., Вознюк О. В. Підготовка вчителя до діяльності в особистісно орієнтованій парадигмі освіти. Система тренінгової роботи з вчителями. Збірник „Робота психолога з педколективом” , К.: Вид. дім. „Шкільний світ”. – 2005. 10. Брандес В. М., Вознюк О. В. Семінари – тренінги “Підготовка вчителя до діяльності в контексті гуманістичної парадигми освіти” Газета «Завуч», Шкільний світ, – 2004.– №19. 11. В.М. Чернишова. Краткий миг торжества, о том, как делаются научные открытия. Глава «Мы только начинаем постигать природу» Илья Пригожин. – М.: «Наука». – 1989. с.310. 12. Моргун В. А. Концепция универсальной науки и образования: прошлое, настоящее и будущее. //Наука. Релігія. Суспільство. – 2004. – №1. – С.279-294 13. Брандес В. М. Якою може бути фізика у контексті гуманістичної парадигми освіти. Трибуна. Всеукраїнська громадська Асоціація учителів фізики „Шлях освіти -ХХІ”, www. //chis. kp.km.ua 14. Брандес В.М., Овандер Л.М. Цілісний підхід у вивченні фізики на основі використання дидактичного матеріалу “Компакт – фізика” (у контексті авторської навчальної системи “Блок, модель, структура, технологія”. //Збірник наукових праць. Теорія та практика навчання математики, фізики, інформатики. Випуск 4. Кривий Ріг, Видавницький відділ НМетАУ, 2004. – C. 34 – 38. 15. Брандес В.М., Вознюк О. В., Овандер Л. М. Використання концепції функціональної асиметрії мозку людини як системоформуючого засобу у побудові нової парадигми освіти //Вісник Житомирського державного технологічного університету, 1998 – №7. – С.239 – 245 16. Брандес В.М., Вознюк О.В. Спроба побудови технології розв’язку проблемних ситуацій у контексті концепції функціональної асиметрії мозку людини. //Вісник Житомирського педагогічного університету, 2001. – №8 17. Брандес В.М., Вознюк О. В. Побудова технології розв’язування проблемних ситуації у контексті концепції функціональної асиметрії мозку людини. Авторське свідоцтво №7756, 10.06.2003. Міністерство освіти і науки України. Державний департамент інтелектуальної власності. 18. Брандес В.М., Овандер Л.М. Технология решения проблемных ситуаций в контексте функциональной асимметрии мозга человека. Информационные технологии, иинформационная безопасность в науке, технике, образовании. Материалы международной научно-практической конференции. – Севастополь – 20 – 25 сентября. – 2004. – С. 176 – 178. citation: Брандес, В. М. (2006) «Рефлексивна фізика» або «фізика усвідомлення». Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського Державного університету. Матеріали міжнародного симпозіуму «Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми» (12). с. 12-16. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29163/1/%D0%A4%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B0%2B%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F%2B%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%905.pdf