relation: http://eprints.zu.edu.ua/2921/ title: Категорія етикетизації в рекламному дискурсі creator: Сингаївська, А. В. creator: Топачевський, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Стаття присвячена реалізації категорії етикетизації в рекламному дискурсі з огляду на особливості процесу масової комунікації та з урахуванням його учасників. Розглядаються завдання дискурсу реклами, специфіка впливу реклами на реципієнта. Етикетизацію визначено як категорію рекламного дискурсу, яка сприяє ефективній передачі повідомлення від адресанта до адресата. date: 2008 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/2921/1/40_42.pdf identifier: Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 185-188. language: ukraine