eprintid: 2921 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/29/21 datestamp: 2009-10-08 11:10:10 lastmod: 2015-08-14 19:34:30 status_changed: 2009-10-08 11:10:10 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Категорія етикетизації в рекламному дискурсі language: ukraine abstract: Стаття присвячена реалізації категорії етикетизації в рекламному дискурсі з огляду на особливості процесу масової комунікації та з урахуванням його учасників. Розглядаються завдання дискурсу реклами, специфіка впливу реклами на реципієнта. Етикетизацію визначено як категорію рекламного дискурсу, яка сприяє ефективній передачі повідомлення від адресанта до адресата. creators_name: Сингаївська, А. В. creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 42 pagerange: 185-188 refereed: TRUE citation: Сингаївська, А. В., Топачевський, С. К. (2008) Категорія етикетизації в рекламному дискурсі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 185-188. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2921/1/40_42.pdf