eprintid: 29213 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 7805 dir: disk0/00/02/92/13 datestamp: 2019-04-17 21:45:11 lastmod: 2019-04-17 21:45:11 status_changed: 2019-04-17 21:45:11 type: article metadata_visibility: show contact_email: sydorchukng@ukr.net title: Теоретичні засади вдосконалення професійної методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи language: ukraine abstract: У статті актуалізовано питання підготовки магістрів – майбутніх викладачів вищої школи. Доведено необхідність удосконалення їх професійної методичної підготовки з урахуванням сучасних викликів суспільства. Визначено необхідність осмислення й узагальнення теорії і практики підготовки магістрів до викладацької діяльності у вищій школі з урахуванням продуктивного досвіду закладів вищої освіти. Представлено результати теоретичних узагальнень автора у зазначеному напрямі, вихідні позиції професійної методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Окреслено перспективи впровадження визначених підходів у практику роботи вищих закладів освіти. keywords: магістр, викладач вищої школи, професійна методична підготовка coverage: вища освіта status: final role: author entity: професійна методична підготовка datecontr: 2019 educational: Вища освіта, проесійна підготовка, методична підготовка creators_name: Сидорчук, Н. Г. creators_id: sydorchukng@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Проблеми освіти number: 92 publisher: ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти", Вінниця: ТОВ "ТВОРИ" pagerange: 168-172 refereed: TRUE referencetext: 1. Гура О. І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу : теоретико-методологічний аспект : [монографія] / О. І. Гура. – Запоріжжя : ГУ "ЗІДМУ", 2006. – 332 с. 2. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: підр. за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури / Вітвицька С.С. – Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с. 3. Абдуллина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования : [для пед. спец. высш. учеб. заведений] / Абдуллина О. А. – [2-е изд., перераб. и доп.] – М. : Просвещение, 1990. – 141 c. 4. Зязюн І. А. Технологізація освіти як історична неперервність / І. А. Зязюн // Неперервна освіта : теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 78. 5. Кузьмина Н.В . Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Кузьмина Н.В. – М. : Высш. шк.., 1990. – 119 с. 6. Ничкало Н. Г. Професійна педагогіка і педагогіка праці : проблеми взаємозв’язку в умовах ринкової економіки / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. – 2010. – № 2 (67)10. – С. 33–46. 7. Сидорчук Н. Г. Професійно-педагогічна підготовка студентів університетів у контексті єдиного європейського освітнього простору : історико-педагогічний аспект : [монографія] / Н. Г. Сидорчук ; за заг. ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 608 с. citation: Сидорчук, Н. Г. (2019) Теоретичні засади вдосконалення професійної методичної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Проблеми освіти (92). с. 168-172. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29213/1/12_03_%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D1%81%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80.pdf