relation: http://eprints.zu.edu.ua/29292/ title: Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами creator: Портницька, Н. Ф. creator: Тичина, І. М. creator: Лесик, С. М. subject: BF Психологія subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти subject: LC Спеціальні аспекти освіти description: У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату date: 2018 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/29292/1/%D0%A2%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%20%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9B%D0%B5%D1%81%D0%B8%D0%BA_%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf identifier: Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., Лесик, С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). с. 13-16. language: ukraine