%0 Journal Article %A Портницька, Н. Ф. %A Тичина, І. М. %A Лесик, С. М. %D 2018 %F zu2:29292 %J Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал %K діагностична робота, корекційно-тренінгова робота, розлади інтелектуальної діяльності %N 1 %P 13-16 %T Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами %U http://eprints.zu.edu.ua/29292/ %X У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату