eprintid: 29292 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 1397 dir: disk0/00/02/92/92 datestamp: 2019-04-24 06:11:43 lastmod: 2019-04-24 06:11:43 status_changed: 2019-04-24 06:11:43 type: article metadata_visibility: show title: Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами language: ukraine abstract: У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату keywords: діагностична робота, корекційно-тренінгова робота, розлади інтелектуальної діяльності creators_name: Портницька, Н. Ф. creators_name: Тичина, І. М. creators_name: Лесик, С. М. creators_id: N_Portnytska@ua.fm creators_id: iratychyna@gmail.com ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 subjects: LB subjects: LC divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал number: 1 pagerange: 13-16 refereed: TRUE citation: Портницька, Н. Ф., Тичина, І. М., Лесик, С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). с. 13-16. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29292/1/%D0%A2%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%20%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9B%D0%B5%D1%81%D0%B8%D0%BA_%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf