eprintid: 29347 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/93/47 datestamp: 2019-05-06 13:24:43 lastmod: 2019-05-06 13:29:38 status_changed: 2019-05-06 13:24:43 type: article metadata_visibility: show title: Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст language: ukraine abstract: У статті аналізуються особливості професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога в акме-історичному контексті (XX-початок XXI ст.). Виявлено тенденції: структуризації, концептуалізації наукового знання, гуманізації, гуманітаризації, неперервності освіти і виховання, акмеологізації – інтеграції, орієнтації на вищі досягнення у професійній виховній сфері. creators_name: Дубасенюк, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Черкаського університету number: 30 publisher: Вид-во Черкас. нац. ун-т pagerange: 65-73 refereed: TRUE issn: 2079-2573 citation: Дубасенюк, О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету (30). с. 65-73. ISSN 2079-2573 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/29347/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%B5%D0%BB_%D0%B1i%D0%B1-%D0%BA%D0%B06.05.pdf