%0 Journal Article %A Дубасенюк, О. А. %A Вознюк, О. В. %D 2009 %F zu2:29356 %I КМПУ імені Б. Д. Грінченка %J Моніторинг якості освіти: теорія та практика : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [Редкол.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа та ін.]. %K The problem of evaluation of the quality of professional education in the context of some its actual aspects is analyz¬ed, specifically some important tasks of forming the competent specialist are actualized, which require outworking a new approach as for the estimation and monitoring of quality of the professional education. %P 72-76 %T Проблема оцінювання якості професійної освіти в умовах суспільних трансформацій %U http://eprints.zu.edu.ua/29356/ %X Розглядається проблема оцінювання якості професійної освіти у контексті сучасних психолого-педагогічних підходів, зокрема актуалізуються важливі завдання з формування компетентного фахівця, які потребують розробки нових критеріїв щодо оцінювання та моніторингу якості професійної освіти.